Pulse Agency
Trapezium 224
3364 DL
Sliedrecht
Strategie
Merkstrategie
Employer Branding
Websitestrategie
Creativiteit
Huisstijlontwerp
Webdesign
Website laten maken in Webflow
Conversie-optimalisatie (CRO)
We hebben voor Wasstraat De Walvis de strategie grondig onder de loep genomen en zijn daarna aan de slag gegaan met een volledige rebranding. Het logo, verschillende walvis illustraties, de kleuren en de typografie hebben een frisse, moderne uitstraling gekregen die beter aansluit bij de visie van Wasstraat de Walvis. Vervolgens hebben we dit nieuwe gezicht doorgevoerd in diverse uitingen: van spandoeken en het opknappen van de wasstraat zelf tot social media-campagnes en advertenties op YouTube en Google Ads. Met deze nieuwe aanpak en uitstraling is Wasstraat De Walvis klaar om klanten te verrassen én aan zich te binden. We zetten in op een wasfeestje voor iedereen!
Voor de social media kanalen van Wasstraat de Walvis verzorgen we wekelijks de content. We maken een contentplanning per maand, en vullen deze met tips, leuke filmpjes en andere actuele content. Youtube, Instagram en Facebook voorzien we ook van actuele advertenties, we spelen in op het weer en adverteren met leuke acties.
Om social media en de website up-to-date te houden schieten we regelmatig nieuwe foto- en videocontent in de wasstraat. Zo krijgen de mensen online een goed beeld bij de wasstraat en weten ze wat ze kunnen verwachten als ze bij de wasstraat aankomen.
Met 5 actieve en succesvolle vestigingen is Wasstraat de Walvis niet meer weg te denken uit de regio Drechtsteden. Maar, hoe zorg je ervoor dat je eruit springt met je wasstraat zonder iets aan je prijs te hoeven doen? Juist, door emotie toe te voegen aan je merk. Voor Wasstraat de Walvis zijn we met een vrij stevige merkstrategie en positionering aan de slag gegaan. Alle merken die bij ons binnenkomen, proberen we van functioneel naar emotioneel te krijgen, omdat je als mens 95% emotionele keuzes maakt. Waarom dan alles functioneel benoemen?
Na het afronden van de merkstrategie, zijn we aan de slag gegaan met de huisstijl. Waar het oude walvis logo een vrij afschrikwekkende uitstraling had, zijn we aan de slag gegaan met het uitwerken van de Walvis als Mascotte. Het moest een naam kunnen krijgen, animeerbaar zijn en verschillende emoties kunnen hebben. Na het uitwerken van de huisstijl, zijn we aan de slag gegaan met een gloednieuwe website, waarin één en al emotie is verwerkt.
Het resultaat? Een emotioneel treffend merk dat nog beter draait dan het al deed.
Nadat de Walvis goed op de kaart is gezet, zijn we aan de slag gegaan met fotografie en Social Media marketing om met het merk bij de doelgroep te komen, en dat met succes door middel van gerichte targeting met custom-made video's...
Johan Verschoor
We doen niets liever dan praten over nieuwe ideeën! Of je er nu vandaag mee wilt starten of over een paar jaar pas: wij denken graag mee.